REABILITARE ZONA 4 COMPLEX BALNEAR PLAJA ZORILOR

 In POR 2014-2020, Povesti Succes

Titlu proiect: REABILITARE ZONA 4 COMPLEX BALNEAR PLAJA ZORILOR

Descriere: Obiectivul general al proiectului este reprezentat de dezvoltarea turismului în cadrul staţiunii Amara, prin îmbunătăţirea infrastructurii specifice activităţilor de agrement, tratament şi de relaxare existente la nivelul staţiunii.

Obiectivul specific 1. Dezvoltarea infrastructurii turistice de agrement şi relaxare, prin amenajarea Plajei Zorilor, într-o perioada de 34 luni de la semnarea contractului de finanţare. Pentru atingerea obiectivului specific au fost identificate următoarele măsuri: Masura 1: Amenajarea complexului balnear Plaja Zorilor prin realizarea de: • zona de joaca pentru copii, dotata cu echipamente de joaca • zona echipamente sportive pentru persoane cu dizabilitati • teren de sport pe nisip • spatii de odihna și recreere, dotate cu mobilier adecvat • amenajarea de spatii verzi cu plante decorative • amenajarea de alei de promenada și acces de tip deck • realizarea unui sistem de iluminat ambiental • realizarea unui sistem de irigatii • amplasare de dusuri in aer liber • realizarea de împrejmuiri, atât pentru siguranţă cât şi pentru delimitarea vizuală a unor zone • amplasarea de coşuri de gunoi pentru colectare selectivă Masura 2 – Amenajarea de puncte de coborâre în apă prin amplasarea unor pontoane flotante de lemn ancorate de mal şi semnalizarea perimentrului de îmbăiere prin amplasarea de balize şi foisoare pentru operatiuni de salvare.

Obiectivul specific 2. Valorificarea resurselor turistice naturale specifice statiunii prin dezvoltarea infrastructurii de tratament intr-o perioada de 34 de luni de la semnarea contractului de finantare Pentru atingerea obiectivului specific au fost identificate următoarele măsuri: Masura 1 – Realizarea de bazine pentru depozitarea nămolului în vederea utilizării acestuia în scop terapeutic de către turiştii Plajei Zorilor

Obiectivul specific 3. Promovarea infrastructurii ce face obiectul investiţiei către grupul ţintă timp de 8 luni, în vederea menţinerii turiştilor actuali şi atragerea unor noi turişti în cadrul staţiunii Amara. Pentru atingerea obiectivului specific au fost identificate următoarele măsuri: Masura 1 – Conceperea şi realizarea de materiale de promovare Masura 2 – Promovarea în mediul online Masura 3 – Promovarea prin intermediul entităţilor implicate în dezvoltarea mediului local sau cu activitate în domeniul turismului Masura 4 – Promovarea prin mass media Masura 5 – Participarea la evenimente locale şi naţionale Masura 6 – Organizarea de campanii de informare Masura 7 – Promovare prin Publicitate Outdoor.

Investitie totala: 10.180.211,46 lei cu TVA

Beneficiar: UAT  AMARA

Calitatea in care am participat in cadrul contractului: Consultanta si proiectare.

Recommended Posts

Leave a Comment

Contact

Pentru orice fel de informații sau stabilirea unei întâlniri vă rugăm să ne contactați.

Start typing and press Enter to search